sobota, 9 kwietnia 2016

Kamelka Danusia na różowo...:)

Różowy kolorem miłości jest, to za pewne dlatego, tak dobrze robiło mi się kolejną Kamelkę Danusię...:)
Wykorzystałam swój pomysł na koronkową kulkę i od tego się zaczęło, co by tutaj dodać....hm... 
 Wybrałam szmaragdowe Fire Polish 3 mm, wyglądają jak kryształowe kropelki wody. 
No i wtedy już robota poszła do przodu.
Wykorzystałam szkiełko 2 cm, xero ze zdjęcia Mamy Danusi, koraliki Toho 15 Gold Luster Raspberry, które wykorzystałam na tył Kamelki. 
Na przód, oraz kulkę użyłam Toho 15 Silver - Lined Mauve, oraz do wykończenia przodu Kamelki Toho 15 Silver - Lined Frosted Teal, turkusiki...:) 
Do dekoracji jak to nazwę ramy, dodałam srebrne Fire Polish 3 mm.
Po połączeniu wszystkich elementów Kamelka Danusia była gotowa...:) 
Tak wygląda przód.
A tu tył Kamelki. 
Robota z kategorii łatwa szybka i przyjemna. 
Już wiem, że to nie będzie koniec...:)
Dopracowałam już szczegóły prezentacji jaką zrobiłam, aby podzielić się wzorem koronkowej kulki. 
Jeszcze drobne szlify i w następnym poście chętnie się nim podzielę...:)
Pozdrawiam iwi-landia...:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz