wtorek, 29 marca 2016

Wzorek dla amatorek...:)

Podziwiam Wszystkich tych, co korzystają z gotowych wzorów. 
Zdarza mi się, że i ja coś podpatrzę, tak więc pomyślałam, że i ja powinnam się wzorkiem podzielić.
Taka to matematyka.
Jak widać nawet projekt wzoru jest u mnie ręczną robotą...;)
Wzór na 12 koralików, pełen wzór to 7 rzędów.
Wykorzystałam go do dwóch różnych bransoletek.
W różnych zestawieniach kolorów i różnej symetrii. Tak wyglądają:
Bardzo jasne zdjęcie, wysokie słońce dziś było, ale można na nie rzucić okiem. Dokładniejszy opis poniżej...;)
Tutaj jest bransoletka z opisanego wyżej wzoru, z zachowaniem kolorów, jakie napisałam na kartce.
Wychodzi taki kwiatuszek w kratce. 
Jeśli się komuś spodoba to proszę bardzo. Jest bardzo prosty...:) 
Można go wielokrotnie powtórzyć tuż obok siebie.
Albo wpleść na przemian, tak jak tu. 
Miłego dziubania...:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz