wtorek, 12 marca 2013

...mydło, ach piękna...rzecz...?

...Basia Filcowa, pokazała mi drogę do bloga Pani Beaty Jarmołowskiej, kobieta zjawisko, robi arcy ciekawe ręko dzielskie rzeczy, polecam zajrzeć do Niej http://kurnachata.blogspot.com/. Tam oto znalazłam informacje o CANDY. Pierwszy raz biorę w czymś takim udział, więc z tym większą przyjemnością, 
wklejam jej Banerek:

Do wygrania ręcznie robione przez Panią Beatę mydełka....:) No zaszalała kobieta. No i dzięki temu moja motywacja do tworzenia wzrosła. W planach mydło marchewkowe i zdrowe dla włosów i skóry mydło z piwem. Mam nadzieje że to już wkrótce. 
Trzymajcie kciuki!

1 komentarz:

  1. OOOJJJ ojoj! Wygrałam, słuchajcie wszem i wobec, tak po prostu zwyczajnie, ależ frajda. To mój pierwszy udział i tak zadziałało. No i niewypowiedzianie jestem szczęśliwa, znaczy się już trochę radości upuściłam Basi, która mnie poinformowała. Bardzo dziękuje Pani Beato, jeśli akurat Pani zajrzy...:) Jakby tu powiedzieć o pozostałych uczestniczkach zrobiłam je na szaro...czyli bez mydła...;)Ale jak już dostanę paczuszkę, to opiszę najpiękniej jak potrafię.

    OdpowiedzUsuń