poniedziałek, 22 października 2012

jesienne przyjemności

Troszkę to trwało, ale jak się słowo raz rzekło to należy je dotrzymać...:) Tak oto dziś dołączam obiecane fotki. Sesje zrobił amator niejaki Robert S., ale zobaczcie jak cudnie i z jakim wyczuciem przestrzeni. Ponieważ zdecydowałam się wziąć udział w  konkursie u Jolinki, więc nie mogę pokazać wszystkich dzieł bo nadal się decyduje, które z nich wybrać. Nie mogę również niestety poprosić Was o pomoc, gdyż zgodnie z zasadami konkursu, zdjęcia nie powinny być publikowane nigdzie wcześniej. A zasady czasem rzecz święta...;) Oto mój pierwszy wykonany haft koralikowy. Komplet bardzo podobał się mamie.

Kolejne fotki to przygoda z szydełkiem i koralikami. Powiem bez ogródek, że łatwo nie było, ale dzięki fachowej pomocy Jolinki, przeszłam przez pierwsze zniechęcenie i na prawdę było warto. Teraz i ja mogę powiedzieć i zachęcić do pokonania tego wyzwania, to jest łatwe...:) Ten oto sznur powstał jako pierwszy, pleciony na sześć koralików. Doszyłam igłą taka mała obrączkę, którą bardzo lubię.

A potem to już szaleństwo na 12 koralików w rzędzie, dodatkowym efektem jest to, że są one nie równe same  w sobie, ale ładnie się wypełniają w linii. No i oczywiście musi być dodana kulka. Jakoś zapałałam szczególną sympatia do nich...:)
ach ten mech...

 

No i kolejne doświadczenie w szydełkowaniu koralików, tym razem  z użyciem różnych rozmiarów. Potocznie nazwałam ją bransoleta w pryszcze...;)  Tutaj oczywiście, też jest dołączona kulka tylko, że dorobiłam ja już po sesji i dlatego jej tu nie widać.

A tu już w pełni okazałości:
 
No i najważniejsza wiadomość, że nie mam tego dość, a w planach mam...:) O tym już niedługo. Pozdrawiam moje kochane wierne duszyczki, wytrwałą Madziule oczekująca na moje fotki i Anie, która trafiła, że to może być właśnie ten poniedziałek...:)

7 komentarzy:

  1. piękne piękne!!! aż się chce pomacać na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje również, widziałam tą, którą wyplotłaś Uli,że się Tobie te wzorki zeszły!!!! Magia...:)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ano sobie tu pomieszam troszkę...;)I wylazę na światło dzienne...:)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolory! Bardzo podoba mi się też pomysł na pierścionek. Czekam na kolejne cuda :)

    OdpowiedzUsuń